El Portal de Mondoñedo en FacebookSíguenos en TwitterVídeos de Mondoñedo en YouTubeTitulares RSSGalería de fotosBuscar en El Portal de MondoñedoMindonienses en el mundoAgendae-mail gratis
Mondoñedo
Inicio
Monumentos
Historia
La Ciudad
Naturaleza
Personajes
Ferias y fiestas
Mondoñedo en cifras
Con voz propia
Fotografías
Galería de fotos
Viaje al pasado
Fondos de pantalla
Mondoñedo TV
Idioma
Página en Español
Páxina en Galego
Actualidad
Noticias
Elecciones Municipales
Cultura
Deportes
Reportajes
Novedades de la web
Calendario
Servicios
Mapa de la emigración
Agenda
Enlaces web
Libro de visitas
E-Mail Gratis (GMAIL)
E-Mail Gratis (ZZN)
Sala de Juegos
Info mondonedo.net
Mapa del sitio
Colabora
Uso de cookies
Buscador
En linea...
Hay 1 visitante en línea
Contador
22804567 visitas
 
El abandono de un puente en Masma pone en peligro la seguridad de los vecinos
17 / 03 / 2012 > Actualidad Compartir en Facebook Compartir en Twitter
Puente MasmaEl estado de la construcción es muy lamentable y presenta una importante peligrosidad para los vecinos al derrumbarse las barreras laterales protectoras.
Puedes ver más imágenes del estado de conservación de este puente de la parroquia de Masma entrando en el enlace de leer más.
Por su parte, el Partido Popular de Mondoñedo le pide al bipartito que atienda las demandas del rural y arregle este puente.


NOTA DE PRENSA
Mondoñedo, 17 de marzo de 2012 - O Partido Popular de Mondoñedo pídelle unha vez máis ao goberno bipartito que atenda ás necesidades demandadas polos veciños do rural e arranxe unha ponte situada na parroquia de Masma.

A construción, de especial necesidade para os veciños, presenta dende fai anos un importante estado de abandono. A situación lamentable na que se atopa hoxe en día a infraestrutura supón un importante perigo para os coches, tractores ou viandantes que a diario se ven na obriga de cruzar a ponte que permite o paso sobre o río Masma.

Ademais do mellorable estado no que se atopa o firme da construción, a ponte carece de barreiras laterais protectoras. As barras coas que contaba a ponte e dificultaban as caídas cara un río caudaloso como é o Masma fóronse abaixo en parte da infraestrutura.

O deterioro no que se atopa esta ponte da parroquia de Masma é un exemplo máis que evidencia o desleixo constante do goberno bipartito, que fai oídos xordos ás demandas dos veciños e máis cando unha obra de baixo custe económico suporía un importante beneficio para os que a diario se ven na obriga de cruzar a ponte.


Puente

Puente

Puente
 


 
Mondoñedo en Twitter

Mondoñedo en Facebook
Destacados
Mondoñedo nevado Mindonienses en el mundo Viaje al pasado

 
© 2017 Mondoñedo en www.mondonedo.net