El Portal de Mondoñedo en FacebookSíguenos en TwitterVídeos de Mondoñedo en YouTubeTitulares RSSGalería de fotosBuscar en El Portal de MondoñedoMindonienses en el mundoAgendae-mail gratis
Mondoñedo
Inicio
Monumentos
Historia
La Ciudad
Naturaleza
Personajes
Ferias y fiestas
Mondoñedo en cifras
Con voz propia
Fotografías
Galería de fotos
Viaje al pasado
Fondos de pantalla
Mondoñedo TV
Idioma
Página en Español
Páxina en Galego
Actualidad
Noticias
Elecciones Municipales
Cultura
Deportes
Reportajes
Novedades de la web
Calendario
Servicios
Mapa de la emigración
Agenda
Enlaces web
Libro de visitas
E-Mail Gratis (GMAIL)
E-Mail Gratis (ZZN)
Sala de Juegos
Info mondonedo.net
Mapa del sitio
Colabora
Uso de cookies
Buscador
En linea...
Hay 1 visitante en línea
Contador
22804519 visitas
 
Elena Candia felicita a la comisión de fiestas de As San Lucas 2009
21 / 10 / 2009 > Con voz propia Compartir en Facebook Compartir en Twitter
Nuevo artículo en la sección "Con voz propia". Elena Candia, portavoz del PP de Mondoñedo, en nombre propio y en representación de su grupo, felicita a la comisión de fiestas de As San Lucas 2009 y denuncia la escasa implicación del Gobierno Municipal y la falta de previsión por parte del Concello.



Elena Candia, portavoz do pp de Mondoñedo, en nome propio e en representación do grupo, FELICITA A COMISIÓN DE FESTAS DAS SAN LUCAS polo interesante programa levado a cabo este ano, mediante o presente quere manifestarlles o máis sinceiro agradecemento polo esforzo e traballo desenrolado á vez que transmitirlles as súas felicitacións.

Así mesmo quere denunciar  A ESCASA IMPLICACIÓN DO EQUIPO DE GOBERNO, así como A FALTA DE PREVISIÓN E DE ADOPCIÓN DAS MEDIDAS DE REGULACIÓN DE TRÁFICO, oportunas para un evento de tal embergadura, a afortunada e masiva afluencia de visitantes, especialmente no domingo 18, desbordou as escasas ou inexistentes previsións de aparcadoiros, sendo en certos momentos de especial perigosidade, resultando sorprendente que no único aparcadoiro habilitado había persoas que cobraban por orientar no aparcamento.

Así mesmo, denuncia o aspecto descoidado e a escasa infraestructura do palco onde se fixo a entrega de premios no campo da feira, pouco seguro, no medio de camións e dos animais, e pouco estético (no tableiro todavía se podían ver carteis das campañas electorais).

A optimización de recursos e o coidado dos detalles son dous dos "mimbres" precisos para facer un bo cesto da xestión municipal, a realidade de xestionar un Concello humilde non xustifica a falta de implicación nin o pouco coidado á hora de organizar un evento.

ELENA CANDIA - Portavoz do PP de Mondoñedo


NOTA: LAS OPINIONES VERTIDAS EN ESTE ESPACIO SON DE EXCLUSIVA RESPONSABILIDAD DE SUS AUTORES Y NO REPRESENTAN NECESARIAMENTE LA OPINIÓN DEL EDITOR.
Para publicar un artículo firmado en esta sección escribir a: Esta dirección de correo electrónico está protegida contra los robots de spam, necesita tener Javascript activado para poder verla Esta dirección de correo electrónico está protegida contra los robots de spam, necesita tener Javascript activado para poder verla
 


 
Mondoñedo en Twitter

Mondoñedo en Facebook
Destacados
Mondoñedo nevado Mindonienses en el mundo Viaje al pasado

 
© 2017 Mondoñedo en www.mondonedo.net